vineri, 6 septembrie 2013

Iubire, iubire (partea I)

Natura iubirii


"Eu voi fi măreţ, iar tu bogată, pentru că ne iubim.
-Victor Hugo (1802-1885), "Un Peu de Musique" ("Puţină muzică")

"A iubi profund pe cineva îţi dă putere. A fi iubit profund de cineva, îţi dă curaj.
-Lao Tse

"Tu!
-Gavin Ewart (1916-1955), "The Lover Writes a One-Word Poem"

"Credinţa e ca iubirea: nici una nu poate fi obţinută cu sila.
-Johann Wolfgang von Goethe (1749-1832)

"Iubirea vede nu cu ochii, ci cu dorul;
De-aceea Cupidon luându-şi zborul
Precum un orb, aşa-i înfăţişat,
Copil nechibzuit, întraripat.
-William Shakespeare (1564-1616), Visul unei nopţi de vară

"Credula res amor est (Când iubeşti, eşti gata să crezi orice)."
-Anonim

"Te iubesc mai mult decât ieri, mai puţin decât mâine."
-Edmond Rostand (1968-1918), Les Musardise (Hoinarii)

"Ale iubirii chinuri mai plăcute sunt
Decât orice plăcere pe acest pământ."
-John Dryden (1631-1700)

"Sunt fericită că acea arşiţă a primei iubiri rămâne irepetabilă."
Daphne du Maurier (1907-1989), Rebecca

"Iubirea e ca pojarul; cu toţii trebuie să trecem prin asta.
-Jerome K. Jerome (1859-1927), Gândurile trândave ale unui pierde-vară

Sursă: Laura Stoddart - "Iubire, iubire" o antologie romantică

5 comentarii:

  1. stupid. macar daca ai scrie tu, nu sa iei citate random

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pana acum, tot ce am pe blog, eu am scris. :) Tot ce am scris mai sus, am scris dupa ce-am citit o carte si voi mai scrie inca 3 parti. Pana la urma, fiindca blogul meu, scriu ce vreau. pa

      Ștergere
  2. E bună ideea cu citatele, chiar interesantă.
    Să nu-i bagi în seamă pe cei care comentează urât, cum ai spus şi tu, e blogul tău, scrii ce vrei pe el.
    Succes pe viitor!

    RăspundețiȘtergere