sâmbătă, 1 martie 2014

Iubire, iubire (partea IV)

Aventura amoroasa

"Dacă nasul Cleopatrei ar fi fost mai scurt, istoria lumii ar fi fost sigur alta."
-Blaise Pascal (1623-1662), Gugetări

"Iubire ca a lor, greu de găsit, dar
Ea era târfă, iară el, tâlhar."
-Lord Lytton (1803-1873)

"Ce lucru mai important ar putea exista pe lumea asta pentru două suflete decât sentimentul că sunt unite pe vecie, că se sprijină unul la vreme de urgie... că rămân un singur trup în mutele amintiri nerostite."
-George Eliot (1819-1880)

"S-au consumat găleţi de cerneală şi kilometri de bandă tuşata pentru a descrie nenorocirile celui ce iubeşte, ale cărui sentimente au rămas neîmpărtăşiteş dar nu s-a suflat o vorbă despre plictisul cumplit îndurat de cel iubit."
-Tom Stoppard (n. 1937), The Real Thing (Adevărata problemă)

"Ea, o înşelătoare,
Eu, fire-ncrezătoare;
Ce altceva le trebuie amanţilor, oare?"
-Sir Charles Sedley (1639-1701)

"Stai un minut cu mâna pe o sobă fierbinte şi-ţi va părea o oră-ntreagă. Stai o oră cu o fată frumoasă şi-ţi va părea doar un minut. Aceasta-i relativitatea."
-Albert Enstein (1879-1955)

"Cum mă pot asigura
Că iubirea va dura?
Gândurile-s azi ivite
Ca păru-mi de încâlcite."
-Doamna Horikawa (poetă japoneză din secolul al XIII-lea)

"Mereu le-am jurat amanţilor mei că-i voi iubi etern, dar pentru mine eternitatea ţine doar un sfert de ceas."
-Ninon de Lenclos (1615-1705)

"Tuturor amanţilor părăsiţi trebuie să li se mai ofere o şansă, dar cu altcineva."
-Mae West (1893-1980)

"Dorinţa trupească e cea mai bătrână leoaică."
-Anonim

"Când amândoi ne-am cunoscut
Eu l-am lăsat să facă tot ce-a vrut
Şi ieri corsetul nu m-a încăput.
Vai, Doamne, cum explic ce am făcut?"
-Anonim

"O, vai tu, Doamne, să fiu iertată
Că fetia mi-a fost luată."
-Anonim

Sursă: Laura Stoddart - "Iubire, iubire" o antologie romantică

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu