sâmbătă, 22 martie 2014

Iubirea prin ochii mei

   La câte rânduri am scris despre iubire până acum, aş minţii dacă aş spune că nu am nici măcar o idee despre ce ar trebuii să însemne aceasta. 
   După părerea mea, am o vârstă mult prea fragedă pentru a ştii din propria experienţă ce înseamnă dragostea adevărată, însă, pot spune că am simţit şi simt ce înseamnă să ţii la cineva şi să îţi fie dor de acea persoană în fiecare secundă, în fiecare minut, în fiecare oră, în fiecare zi.
   Când eram mică, obişnuiam să visez mult. De fiecare dată când priveam cerul, indiferent de zi sau noapte, mă gândeam la soare şi la lună, ca la doi iubiţi. Mă gândeam la o relaţie în care chiar dacă nu se întâlnesc..se ceartă mereu şi îşi duc dorul în acelaş timp. Însă, odată şi odată, aceştia se vor revedea şi se vor scufunda în săruturi pasionale, noi fiind eclipsaţi de fericirea lor şi de iubirea pe care şi-o poartă.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu